«БЕЛАЗ» у арктычным выкананні для працы ў Запаляр'і

1 февраля 2021

Новости

Запалярны філіял ПАА ГМК «Нарыльскі нікель» у Краснаярскім краі папоўнілі 20 кар'ерных самазвалаў БЕЛАЗ-7555В грузападымальнасцю 55 тон. Пасля зборкі і падрыхтоўкі новая тэхніка будзе задзейнічана для рэалізацыі стратэгічных праектаў «Нарнікеля».

Кар'ерная тэхніка «БЕЛАЗ», пагружаная на чыгуначныя платформы, пераадолела велізарны маршрут да арктычнага порта Дудзінка на рацэ Енісей – адзінага ў свеце порта, які працуе ў рэжыме круглагадовай навігацыі ва ўмовах Крайняй Поўначы. Адтуль 55-тоннікі БЕЛАЗ-7555В былі накіраваныя ў Нарыльск на месца зборкі і наступнай эксплуатацыі – у аўтатранспартнае аб'яднанне «ЦАТК», якое ўваходзіць у Запалярны філіял «Нарыльскага нікеля».

– Перш за ўсё самазвалы накіруюцца на талнахскі напрамак. Гэта будаўніцтва Макулаеўскага радовішча, якое ставіцца да «Сернага праекту». Акрамя гэтага, машыны задзейнічаюць на будаўніцтве другой чаргі хвастасховішча па праекце «ТАФ-3 ПК», – адзначыў галоўны інжынер ЦАТК Юрый Лінейцаў.

Ужо сабраныя шэсць з дваццаці самазвалаў. На прадпрыемстве разлічваюць, што ўсе зборачныя і падрыхтоўчыя працы зоймуць тры-чатыры месяцы, а значыць першыя «БЕЛАЗы» змогуць выйсці ў рэйс у красавіку.

– Мы пастаўляем машыны, збіраем і запускаем іх, вядзём сэрвіснае абслугоўванне, – распавёў Сяргей Дзегцяроў, намеснік кіраўніка сэрвісу ТАА «БелТрансЛагістык», афіцыйнага прадстаўніка ААТ «БЕЛАЗ» у рэгіёне. – Наша задача – якасна сабраць два дзесяткі машын і запусціць іх на лінію. Зборка аднаго самазвала ў нас займае чатыры дні.

Кар'ерныя самазвалы БЕЛАЗ-7555В у арктычным выкананні максімальна падыходзяць для эксплуатацыі ў суровых умовах Запаляр'я пры тэмпературах да мінус 50 градусаў. 55-тонныя машыны маюць высокія эксплуатацыйныя характарыстыкі і эканамічныя ў выдатку паліва і змазачных матэрыялаў.